SCULE DE NITUIT PNEUMATICE

Noua gamă oferă fiabilitate și performanță maxime în medii industriale solicitante.

Cu o carcasă din aluminiu forjat, un design fără arcuri și un consum redus de aer, garantează durabilitate, ergonomie și productivitate.

Toate acestea cu o întreținere simplă și redusă.

Screenshot 2025-10-27 162924
PT-8L
PT-14
PT-20
PT-28
PT-SR
RR-10

BENEFICIILE MAȘINII DE NITUIT PNEUMATICE

Mașinile de nituit pneumatice Bralo se adaptează nevoilor pieței și diferitelor industrii, având ca caracteristici principale:

UȘOARE ȘI REZISTENȚĂ STRUCTURALĂ – deoarece sunt fabricate din aluminiu forjat, un material ușor și de înaltă calitate.

FIABILITATE MAXIMĂ – datorită designului simplificat și de înaltă precizie, cu piese de ultimă generație care evită asamblările complexe.

CICLURI MAI RAPIDE ȘI UZURĂ MAI REDUSĂ – sistemul pneumatic de recuperare a pistonului și construcția fără arcuri permit atingerea unor viteze mai mari și o uzură mai redusă a pieselor.

CONSUM REDUS DE AER COMPRIMAT – aceste mașini funcționează la putere maximă cu o livrare eficientă a forței, generând o presiune mai mică și, prin urmare, un consum de aer mai mic.

ÎNTREȚINERE MINIMĂ – construite pentru a rezista, ușor de întreținut la fața locului.

PERFORMANȚĂ ÎNALTĂ ÎN TRANSMISIA FORȚEI DE NITUIRE – deoarece mașinile noastre funcționează sub capacitatea lor maximă, mecanismele interne sunt protejate și asigură durabilitatea.

SIGURANȚĂ ȘI CONFORT – colectorul transparent pentru tulpini îmbunătățește vizibilitatea (poate fi furnizat cu un colector pentru tulpini lungi) și confortul operatorului datorită orificiului de evacuare reglabil.

CUM FUNCȚIONEAZĂ MAȘINILE DE NITUIT PNEUMATICE?

Gama de nituri pneumatice este proiectată de echipa de cercetare și dezvoltare, , urmărind simplificarea componentelor și utilizarea materialelor de înaltă calitate pentru a asigura fiabilitate ridicată, robustețe și întreținere simplă și redusă.

Această nouă gamă de scule funcționează cu un piston pneumatic, care la rândul său exercită presiune asupra uleiului hidraulic, generând forța de tragere a pistonului de nituire. Aerul utilizat este ulterior recirculat pentru a forța pistonul pneumatic să se retragă, repornind ciclul.

În procesul de nituire, duza adecvată este aleasă în funcție de nitul care urmează să fie utilizat. Sunt disponibile peste 50 de ciocniri.

Mai întâi, tija nitului este introdusă în piesa frontală, iar corpul nitului este plasat în orificiul de aplicare.

După plasarea corectă a sculei și a nitului în aplicație, se activează trăgaciul pentru a permite fălcilor să tragă de tijă, care este introdusă în corpul nitului. Corpul nitului se deformează, umplând gaura și creând forța de strângere între piesele care urmează să fie îmbinate.

Când întâmpină rezistență, tija se rupe, iese prin colectorul de dornuri, iar nitul este fixat ferm.

Translate »